يهودا و
پطرس :اين دو نمادى از مسيحيان راستين و جعلى هستند. با وجود اينكه هر دو آنها جزو كسانى هستند كه توسط خود عيسى دعوت شدند و بشارت نجات را از خود عيسى مسيح شنيدند. هر دو نَفَر بمدت سه سال و نيم در كنار عيسي بودند در تمام اين مدت شاهد خدمت " پسر انسان " بودند هر دوى آنها با چشمان خود زنده شدن آن مردگان را ديدند. اما حقيقتا اين در زندگى آنها چه چيزى را نمايان كرد ؟احتمالا من و شما با ديدن دو بذر از گندم و جو در تشخيص هر كدام دچار اشتباه خواهيم شد.اما زمانى كه هر كدام حيات خود را ثمر دهند ، ديگر تشخيص آنها از هم كار سختى نيست.حقيقت اين است كه يهودا فهميد كه عيسي خداوند است و او همان پسر إنسان است كه مى بايست براى گناه بشر بميرد .شياطين هم پسر خدا را مى شناختند.ديوها نيز او را اعتراف مينمودند. اين اطلاعاتى بود كه آنها داشتند . يهودا هم همان اطلاعات را بدست آورد.اما در آخر ، حياتى را كه درون او بود را إظهار نمود وقتى كه به عيسي مسيح خيانت نمود و بعد از آن خود را نيز حلق آويز نمود.ولى پطرس چه حياتى را اظهار داشت؟؟او زمانى كه در روز پنطيكاست موعظه نمود ٣٠٠٠ نَفَر ايمان آورده و توبه نمودند.براى بسيارى از مردان و زنان مسيحى كلام خدا و ايمان مسيحى فقط و فقط حكم اطلاعات عمومى را دارد ولى براى يك مسيحى حقيقي ، اين كتاب نميتواند فقط يك بانك اطلاعات روحانى باشد. اين امكان ندارد چون همه حيات او به كلام زنده و آشكار شده او بستگى دارد.بسيارى اين فريب شيرين را باور كرده اند چون قادر نيستند به "کلام او که مكتوب است " نگاه كنند." مكتوب است "، چيزى بود كه شيطان حاملش بود، براى خود عيسي اما " و نيز مكتوب است " را پسر خدا آورد. حال آيا ميخواهيم اطلاعات عمومى داشته باشيم يا همانند پطرس يك مكاشفه الهى را در قلب و جان خود داشته باشيم؟؟ آرام بخش دلها...
ما را در سایت آرام بخش دلها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: شنبه 30 آذر 1398 ساعت: 23:52